Polityka Jakości
ALISMA CONSTRUCTION S.A. jako firma świadcząca usługi budowlane w zakresie kompleksowego wykonawstwa budowlanego w systemie generalnego wykonawstwa oraz usługi deweloperskie, dąży do osiągnięcia możliwie najwyższego poziomu jakości świadczonych usług oraz utrzymania i umacniania opinii o firmie jako rzetelnym, solidnym i skutecznym partnerze biznesowym.
W dążeniu tym stawiamy sobie następujące cele:
- oferowanie i realizacja inwestycji w sposób spełniający oczekiwania klientów – jakościowe i finansowe;
- rozwój firmy, budowanie jej prestiżu i pozycji rynkowej oraz umacnianie opinii o firmie jako partnerze godnym pełnego zaufania we współpracy;
- wypełnianie oczekiwań właścicieli wobec firmy i osiąganie przez pracowników satysfakcji z pracy w firmie .
Jednym z podstawowych działań, jakie Zarząd firmy podjął dla osiągnięcia założonych celów, jest zbudowanie i wdrożenie systemu zarządzania jakością opartego na normie EN ISO 9001:2000. Wolą Zarządu i zobowiązaniem wszystkich pracowników firmy jest przestrzeganie wymagań normy i ciągłe doskonalenie efektywności systemu. Na każdym pracowniku naszej firmy spoczywa obowiązek znajomości i zrozumienia wymagań jakościowych, odpowiedzialności za zapewnienie wysokiej jakości usług i budowania zaufania klienta do firmy.
Postawione cele osiągać będziemy poprzez:
- prawidłowe rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klientów oraz ich rzetelną, uczciwą i w pełni zgodną z obowiązującym prawem realizację;
- ciągłe podnoszenie jakości wykonywanych robót budowlanych i instalacyjnych;
- kompleksową obsługę klientów ograniczającą do minimum konieczność angażowania się z ich strony;
- poprawę organizacji i warunków pracy;
- stałą współpracę ze sprawdzonymi, kwalifikowanymi dostawcami i podwykonawcami gwarantującymi jakość na określonym i wymaganym poziomie;
- ciągłe podnoszenie kwalifikacji i fachowości naszych pracowników;
- unowocześnianie i rozbudowa wyposażenia technicznego naszej firmy;
- ciągłe doskonalenie naszych usług i systemu zarządzania jakością.
Tak rozumianą politykę jakości Zarząd w ścisłej współpracy z właścicielami firmy i wszystkimi pracownikami zamierza z całą determinacją realizować. Realizacja tego zobowiązania będzie wnikliwie analizowana w ramach systematycznych przeglądów dokonywanych przez kierownictwo firmy.
Warszawa, 2009.03.11 | Prezes Zarządu mgr inż. Ireneusz Gryszpanowicz |
![]() |